This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
dźwięk-audio-midi-realizacja komputerowa aranżacja FOH

Receptor muzyczny

Get Adobe Flash player
12,13,-250,0,0
600,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,0,65,12,30,50,0,60,12,0,50,1,1,1,5000
Powered By Creative Image Slider
Face to face with nature...
Face to face with nature...
Face to face with nature...
Face to face with nature...
Face to face with nature...
Face to face with nature...
Face to face with nature...

Flaga Polska

Goście

Odwiedza nas 1 gość oraz 0 użytkowników.

Dźwięk

Komp-muz

 

 

 

midi

 

  

Szczęśliwego Nowego

Roku 2017

 MiniFilter V - darmo !!

 

 

 

                          Układy dźwiękowe, karty muzyczne .

                               Dźwięk towarzyszył komputerom PC niemal od zawsze, choć początkowo miał bardzo niewiele wspólnego z pojęciami takimi jak melodia czy muzyka. Przez pierwsze lata wszystko, co był w stanie wydać z siebie komputerowy głośniczek, to niezbyt przyjemne dla ucha i tym samym mocno irytujące "biiip". Zadaniem tego sygnału było, w zależności od kontekstu, powiadomienie użytkownika, że coś działa prawidłowo lub że się właśnie zepsuło. Kombinacje "biiipów", niby alfabet Morse'a, mogły czasem podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny awarii. Było to przydatne w sytuacji, gdy np. nie chciał się włączyć monitor.

Co dolega większości systemom P.A.
(nagłośniającym)
Reguła podwójnej odległości.Spotkałeś się już
pewnie z sytuacją, kiedy ludzie z przodu
widowni prawie spadają z  krzeseł od łomotu, który
rozlega się z głośników, natomiast tył tej samej
widowni prawie nic nie słyszy. Dzieje się tak z
powodu znacznego spadku poziomu ciśnienia
dźwięku wraz z oddalaniem się od jego źródła
(Twojego systemu głośnikowego).


Jeśli słuchacz znajduje się blisko głośnika, to
mówimy, że znajduje się on w jego „polu
bezpośrednim". Jest to obszar, w którym dźwięk
dochodzący do jego uszu posiada znacznie wyższy
poziom, niż dźwięki odbite od ścian (pogłosowe).
Ale jeśli przemieścimy naszego słuchacza dalej od
źródła dźwięku (głośnika), to dźwięki odbite od
ścian, sufitu i podłogi staną się relatywnie
głośniejsze od dźwięku pochodzącego bezpośrednio
od źródła. I to jest ten moment, w którym zaczynają
się nasze kłopoty.


Wiemy teraz, jak zapewnić dobrej jakości, czysty
dźwięk na całej widowni, ale jak u licha
zrealizować to w praktyce, w naszym systemie?

Dobre pytanie!.

 

 

     KOMPUTEROWA  REALIZACJA  DŹWIĘKOWA  ,
  PROFESJONALNY   OUT-NOISE ,      ARANŻACJA , KOMPOZYCJA ,  EDYCJA  MIDI,  MULTIMEDIA     EDYTORY  AUDIO,  SEKWENCERY   AUDIO-MIDI

................

SYNCHRONIZACJA  AUDIO-VIDEO  
  REMIKS , MIKS  , PRE- MASTERING   
  NAGRYWANIE  PŁYT AUDIO CD/DVD 
  REKLAMA , JINGLE  KONFIGURACJA  KOMPUTERA  DO 
CELÓW     MUZYCZNYCH ,    ANALOGOWO-  CYFROWO  -    SYSTEMY  DŹWIĘKU       

PRZESTRZENNEGO /5,6,-1/    AKUSTYKA  POMIESZCZENIA,
DMX




 



Zastosowanie korektora jest integralną częścią procesu obróbki i miksowanie podczas rejestracji żywych muzyków, ścieżek akustycznych, dźwięków syntetycznych czy samplowanych. Korektory są stosowane do kształtowania ogólnego brzmienia, korygowania specyficznych problemów częstotliwościowych oraz mieszania brzmień różnych dźwięków czy instrumentów.


 

Standard MIDI został stworzony w 1983 roku w celu ujednolicenia komunikacji cyfrowych syntezatorów. Dzięki niemu możliwe było przejście z epoki "ściany syntezatorów" (Wall of synthesizers) do syntezatorów montowanych na przenośnych rusztowaniach (rack mounted synthetizers), które mogły być kontrolowane z jednej klawiatury, przy współpracy z komputerem.

 


 

Montaż audio-wideo. synchro


 

  

Krąży wiele dowcipów o muzykach i ich znajomości zapisu nutowego. Część z nich jest prawdziwa, a część nie, jednak nie można zapominać jak ważną częścią utworu jest jego zapis. To on da muzykom, możliwość zrozumienia "co autor" miał na myśli i właściwego zagrania.


 

Aby móc słuchać muzyki z doskonałą jakością, oprócz dobrej jakości sprzętu audio i dobrze nagranej płyty, ważną rolę odgrywa pomieszczenie w którym jej słuchamy. Złe akustycznie pomieszczenie zepsuje najlepiej odtworzony dźwięk, z kolei dobrze wyprofilowany pokój, pozwoli wydobyć wiele niuansów słuchanej muzyki tak, że będziemy usatysfakcjonowani słuchając jej nawet na niezbyt wyrafinowanym sprzęcie.

 


 

VST (ang. Virtual Studio Technology) – standard wtyczek efektowych oraz wirtualnych instrumentów, wprowadzony w 1996 r. przez firmę Steinberg Media Technologies.

 


 

  Nagrywanie, miks,master, aranż


 

 

  Dla mnie muzyka to przede wszystkim sposób na poradzenie sobie z tym co mnie otacza... jak dotąd była szkłem satyry, sarkazmem, coś co w Pratchetowski sposób pozwoliło zmienić mordę tego co złe na około w maskę klowna... a teraz... tak się złożyło ,że ma mi dać tylko Katharsis

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.